Ladyboss

17 september 2017 - Kololi, Gambia

Vandaag een chilldagje gehad. Het internet is bar slecht in en rondom het hotel. Het bloggen en whatsappen lukt wel, maar fotos uploaden niet. Dat heb ik gisteren gedaan bij een restaurantje waar we aten. De wifi was daar een stuk beter. Dus zodra we ergens goede wifi hebben volgen er foto's!

De excursie van TUI gaat morgen niet door! We waren namelijk de enige deelnemers.
Waarschijnlijk gaan we morgen met een groene taxi een schooltje bezoeken waar dove en blinde kinderen zitten.
Groene taxi's zijn hier voor de toeristen, je bent dan ook verzekerd. De andere taxi's zijn hier voor de lokale bevolking.

De gambianen zien Nathalie als de Ladyboss. Of te wel, zij is de baas! Ze hoort te betalen en wordt op haar wenken bediend. Stoel aanschuiven etc.
Telkens zeiden ze tegen Fer: " I'll ask the ladyboss, we have to listen to her cause she's the boss."

Vanmorgen aan het zwembad een praatje gemaakt met de tuinman. Hij haalde voor ons een kokosnoot uit een palmboom en sloeg deze aan de bovenkant kapot. We hadden 1 noot voor zijn tweeën, maar kregen hem samen niet op! Ongelooflijk veel sap zit er in en wat viel het zwaar op de maag. Het proefde wel heerlijk zoet!

Het is hier nu half 10 s' avonds en wij kruipen vast lekker onder de wol.
Tot morgen maar weer!

Liefs,