The smiling coast of Africa

20 september 2017 - Kololi, Gambia

Gambia wordt ook wel the smiling coast of Africa genoemd. Dat is niet zo vreemd, want iedereen lacht hier! Ze zijn ontzettend vriendelijk, belangstellend en rustig! Gisteren hebben we helaas een andere kant ervaren. Namelijk zijn we opgelicht door een Gambiaan. Een praatje maakte hij met ons, gaf ons een armbandje, en voor we het wisten was het foute boel. We wilden wat rijst kopen voor de beste man. Enkel kostte deze rijst 14 euro!!
De man drong flink aan en we hebben hem dus het geld gegeven.. Achteraf bleek dat meneer een bekende drugsdealer is op de strip van Kololi.. 1x in een afzetter getrapt, en nooit meer!

Uitstap 1 ging niet door... Wat denk je? Komen we vandaag terug van het zwembad ligt er wederom een briefje van TUI op ons bed dat ook excursie nr.2 niet doorgaat. We balen er flink van!

Vanavond een flinke pizza gegeten. Ik probeer zo de foto te posten.
Erna rustig Liverpool kijken en straks om 21u zien we een acrobatic show.
Morgen gaan we naar rhe crocodile-pool. Hier mogen we een krokodil aanraken en fotograferen. Owen zou het prachtig vinden, maar mama Nathalie is wat huiverig voor de krokodil. Foto's zetten we er morgen op.

We verbazen ons over de prijzen van het eten en drinken. Voor 15 euro eet en drink je met zijn 2en. Een red label whiskey kost hier 2 euro! En het lokale biertje een euro.
Kortom, wij drinken er nog 1!

See you lator alligator!
Liefs, Fer en Nath

1. Anja:
    20 september 2017
    O jee ...wat een prijzen voor die drank. Ferdy, je weet toch hoe lang het duurt voordat alcohol uit je lichaam is he? Ivm de terugreis😂

Nog veel plezier
  2. Pa (schoon):
    20 september 2017
    hahahaha je zou aan de drank raken.... maar ja heb je vakantie voor... geniet en laat je niet neppen... veeel plezier xxx
  3. Cynthia Makkelie:
    21 september 2017
    Blijft uitkijken daar dus. Jammer dat excursie niet doorging. Hoop de volgende wel via Tui. En proost dan maar. Xx